elegant.net.pl

Polityka Zwrotów i Reklamacji

I. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z przepisami prawa, jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Termin na odstąpienie od umowy:
    • Liczony jest od dnia, w którym otrzymałeś zamówiony towar.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji:

II. Zasady zwrotu towaru

  1. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, z kompletnym wyposażeniem oraz w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.
  2. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że uzgodniono inaczej.
  3. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru lub dowodu jego nadania. Zwrot dokonany zostanie na konto bankowe podane przez klienta.

III. Reklamacje

  1. Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi.
  2. Reklamację należy zgłosić:
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:
    • Imienia i nazwiska,
    • Numeru zamówienia,
    • Opisu wady,
    • Propozycji rozwiązania (np. naprawa, wymiana, zwrot środków).
  4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy do 14 dni od momentu jej zgłoszenia. O wyniku poinformujemy Cię drogą elektroniczną lub telefonicznie.

IV. Wyjątki od prawa do zwrotu

  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    • Produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta,
    • Produktów otwartych i używanych, które ze względu na higienę nie mogą zostać zwrócone (np. kosmetyki).

V. Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt:

Koszyk